Adobe Acrobat 5.0
Tisková zpráva
Společnost Adobe Systems, vedoucí firma v oboru síťového publikování, dnes ohlásila software Adobe(r) Acrobat(r) 5.0, podstatný upgrade jednoho ze základních produktů společnosti. Adobe Acrobat 5.0 umožňuje organizacím zkrátit čas a zvýšit efektivnost obchodních procesů v prostředí s velkým počtem zákazníků a partnerů.
Acrobat 5.0 navazuje na tradici tohoto produktu a umožňuje uživatelům produkovat dokumenty, které zachovávají věrnost originálu, přesně podle požadavků uživatelů. Zákazníci si mohou být jisti, že soubory ve formátu Adobe PDF (Portable Document Format), které vytvoří v Acrobatu 5.0 a distribuují jakýmkoliv způsobem, mohou být zobrazeny a tištěny s použitím rozšířeného programu Acrobat Reader na nejrůznějších typech hardwaru a různých operačních systémech.
Funkčnost Acrobatu 5.0 však podstatně přesahuje tuto základní nabídku: profesionálové nyní mohou pracovat efektivněji buď individuálně nebo v týmech; zákazníci mají zlepšené možnosti vytváření, digitálního podepisování a posílání zabezpečených dokumentů; podniky mohou efektivněji používat elektronické formuláře a tím snížit náklady a zvýšit přesnost informací v těchto formulářích; lze publikovat informace v přístupnější formě pro uživatele s různými postiženími; správci informačních systémů mohou nyní snadno nasadit a udržovat software Acrobat v celé organizaci.
"V nadcházejících letech, s posunem obchodních procesů na Internet, se bude zvyšovat potřeba umožnění přístupu k informacím kdykoliv a kdekoliv," řekla Rita Knox, viceprezidentka a ředitelka výzkumu u firmy Gartner. "Klíčový bude software, který dovolí organizacím ušetřit čas a peníze podporou takového všudypřítomného přístupu. To zahrnuje jak technologie, tak správu požadavků a preferencí uživatelů."
Acrobat 5.0 nabízí klíčové výhody, které umožní podnikům a profesionálům v oblasti grafiky a informační techniky vyniknout v tomto novém prostředí síťového publikování, kde se musí efektivně přizpůsobit rychlosti Internetu. Těsnější integrace s Webem založená na technologiích WebDAV (WebDistributed Authoring and Versioning) a ODBC (Open DataBase Connectivity) umožní týmům současně pracovat s poznámkami v souborech Adobe PDF v internetovém prohlížeči. Podpora jazyka XML (eXtensible Markup Language) zjednoduší uživatelům automatický přenos dat jako jsou metadata a informace z formulářů do souborů Adobe PDF s použitím back-end systémů. Silnější integrace s podnikovými systémy umožní pracovníkům IT automaticky instalovat a spravovat software Adobe Acrobat 5.0 prostřednictvím sítě pro tisíce uživatelů stolních počítačů.
Úplný seznam nových funkcí v softwaru Acrobat 5.0 najdete v souboru: www.adobe.com/products/acrobat/pdfs/acr5nfhs.pdf.
Cena a dostupnost
Software Adobe Acrobat 5.0 pro Windows 95 OSR 2.0, Windows 98, Windows NT 4.0 service pack 5 nebo 6, Windows ME a Windows 2000, a Macintosh OS 8.6 (vzhledem k omezením OS Apple nejsou dostupné všechny možnosti pro Web), 9.0.4 a 9.1, se bude dodávat v druhém čtvrtletí 2001 za odhadovanou koncovou cenu 11 700 Kč. Registrovaní uživatelé dřívějších verzí software Adobe Acrobat mohou upgradovat na Acrobat 5.0 za 4 680 Kč. Další informace mohou zákazníci získat na webové adrese www.adobe.com/products/acrobat/. Připravuje se také plně lokalizovaná verze Adobe Acrobat 5.0 pro Českou republiku a Slovensko.
adoacr50.gif |