|
neuvedeno - Tipy a triky |
Roztřiďte si doručenou poštu
MS Outlook Express nabízí standardně pět složek - Doručená pošta, Pošta k odeslání, Odeslaná pošta, Odstraněná pošta a Koncepty. Všechny doručené zprávy jsou umístěné do složky Doručená pošta, což nemusí být, zvláště dostáváte-li jich větší množství, zrovna optimální. Větší přehlednosti můžete dosáhnout tak, že si vytvoříte další složky, do nichž vám budou e-maily ukládány podle toho, kdo je odeslal. Ukážeme si to na názorném příkladě:
- V hierarchii složek klikněte pravým tlačítkem na položku Outlook Express a z kontextového menu vyberte Nová složka.
- Tím se otevře dialog Vytvořit složku, kde do políčka Název složky zadáte název pro novou složku (například 1pcrevue) a stisknete OK.
- Tímto způsobem si můžete vytvořit prakticky neomezené množství složek.
- Nyní určíme jak se bude třídit doručená pošta do vytvořených složek. V menu Nástroje vyberte položku Pomocník pro doručenou poštu.
- V následujícím okně stiskněte tlačítko Přidat.
- Do políčka Od vepište elektronickou adresu odesílatele, jehož zprávy mají být automaticky přesouvané do některé ze složek.
- Aktivujte zatržítko Přesunout do, stiskněte tlačítko Složka a vyberte složku, do níž má být pošta přesouvána. Svou volbu potvrďte stiskem tlačítka OK.
- Tím se vrátíte do předchozího okna, kde taktéž zvolíte OK.
- Tím byste se měli vrátit zpět do Pomocníka pro doručenou poštu. Zde můžete stiskem tlačítka Přidat definovat další parametry přesunů doručené pošty, nebo toto okno uzavřete tlačítkem OK.
Tímto způsobem získáte mnohem lepší přehled nad veškerou doručenou poštou. Můžete si třeba odesílatele rozdělit na důležité, méně důležité a nedůležité, vytvořit si odpovídající složky a zabývat se pouze těmi e-maily, které Outlook Express přesune do složky důležité.
|
|
 |
Reklama |
Zde může být vaše reklama.
|
 |
|
|
 |
Reklama |
|
|