ZaRohem.cz Pražské metro Test osobnosti CowParade 2004 Praha MHD v ČR
Blog ZaRohem 1.PCRevue.cz Vinárna Na roli (Petřvald) Restaurace Třebovická role kapela Terra Ignota

Reklama
Hlavní stránka
Aktuality
Software
Internet
Hardware
Seriály
Viry
Tipy a triky
Download
Konference
Napište nám
Reklama
Učte se jazyky z pohodlí domova! Naše jazykové kurzy online jsou vám k dispozici kdykoli a kdekoli.
Reklama
 
Reklama
Doporučujeme: Jazyková škola Domluvím se, Ostrava nabízí individuální, skupinové i firemní jazykové kurzy.
neurčeno - Tipy a triky

Automatické ukládání dokumentů v MS Office 97

Každý určitě zažil situaci, kdy přišel o rozdělanou práci například výpadkem proudu. V MS Office 97 se dá tato "katastrofa" velmi jednoduše odvrátit předem alespoň částečně pomocí automatického ukládání Jak tedy na to:

MS Word 97

  1. Klikněte na menu Nástroje
  2. Zvolte položku Možnosti
  3. Na kartě Uložit zaškrtněte zatržítko Automaticky ukládat po: a zvolte po kolika minutách se má dokument ukládat (optimum je 10 minut)

MS Excel 97

  1. Klikněte na menu Nástroje
  2. Zvolte položku Doplňky
  3. V následujícím dialogu zaškrtněte zatržítko Automatické ukládání a stiskněte OK
  4. Nyní opět klikněte na menu Nástroje
  5. Zvolte položku, která zde přibyla jako nová - Automatické ukládání
  6. V menu můžete zvolit po kolika minutách se má provést uložení dokumentu (Automaticky uložit po ... minutách), zda se má uložit jen aktivní či všechny otevřené sešity (Uložit jen aktivní sešit a Uložit všechny sešity) a zdali má Excel vyžadovat potvrzení před každým automatickým uložením (Výzva před uložením - doporučuji tuto volbu vypnout).
Reklama
 
 
Aktuální články:
Reklama
Zde může být vaše reklama.
 
 
Reklama
 
© 1.PC Revue.cz - všechna práva vyhrazena
ISSN: 1213-080X
© Karel Kilián ml.
Zásady ochrany osobních údajů
Reklama