ZaRohem.cz Pražské metro Test osobnosti CowParade 2004 Praha MHD v ČR
Blog ZaRohem 1.PCRevue.cz Vinárna Na roli (Petřvald) Restaurace Třebovická role kapela Terra Ignota

Reklama
Hlavní stránka
Aktuality
Software
Internet
Hardware
Seriály
Viry
Tipy a triky
Download
Konference
Napište nám
Reklama
Učte se jazyky z pohodlí domova! Naše jazykové kurzy online jsou vám k dispozici kdykoli a kdekoli.
Reklama
 
Reklama
Doporučujeme: Jazyková škola Domluvím se, Ostrava nabízí individuální, skupinové i firemní jazykové kurzy.
2. leden 2002 - Internet

Poradna: Jak zaregistrovat web ve vyhledávačích

Otázka

Poraďte mi, prosím, jak nejlépe zaregistrovat svůj web ve vyhledávačích (klíčové slovo apod).

Odpověď

První věc je, zda jsou stránky v českém nebo cizím jazyce. Jde-li o český web, nemá příliš smysl registrovat jej v zahraničních vyhledávačích. Z českých vyhledávačů určitě doporučuji provést registraci v těchto: Dále doporučuji provést registraci na portálech poskytovatelů připojení, kteří mnohdy distribuují svým zákazníkům prohlížeče s předkonfigurovanou výchozí stránkou směřující na jejich web. Mnoho klientů si tuto stránku nepřenastavuje a ta se pak pro ně stává jakousi vstupní bránou do Internetu, odkud pokračují v surfování. Takže určitě nezapomeňte na www.volny.cz, www.quick.cz, www.tiscali.cz a www.kiwwi.cz.

Důležitá je správná volba názvu webu. Uživatelé se nejvíce soustředí na začátku a konci stránek a protože většina vyhledávačů řadí stránky v katalozích abecedně, měl by název začínat buď jedním z prvních nebo naopak posledních písmen abecedy.

Co se popisku týká - měl by být krátký, výstižný a "přitažlivý". Délku doporučuji kolem sta znaků, přičemž je nutné počítat s tím, že na některých vyhledávačích zpracovávají nově přidané odkazy "ručně" a kromě toho, že kontrolují funkčnost odkazu, porovnávají i relevantnost popisku. Vyvarujte se slov jako "nejlepší stránky" a podobných - většinou to uživatele spíše odradí. Počítejte také s tím, že při registraci mohou administrátoři popisek upravit nebo zkrátit.

Klíčová slova většina vyhledávačů dnes nepoužívá, protože si prochází odkazované stránky a sami si vyhledávají nejpodstatnější informace. Důvod je jednoduchý: klíčová slova byla v minulosti často zneužívána k přilákání návštěvníků, takže se od této metody postupně ustupuje.

V katalozích pak věnujte pozornost zařazení do správné kategorie. Nejlepší metodou je nechat si vyhledat stránky, které se po obsahové stránce nejvíce podobají Vašemu webu, zjistit v jaké kategorii jsou zařazeny a přidat je do téže, abyste jim mohl "konkurovat".

Další rady, jak zvýšit návštěvnost svých stránek najdete ve čtyřdílném seriálu "Propagace www stránek", ve kterém jsme nastínili celou řadu vyzkoušených technik. Jednotlivé díly najdete na:

Reklama
 
 
Aktuální články:
Reklama
Zde může být vaše reklama.
 
 
Reklama
 
© 1.PC Revue.cz - všechna práva vyhrazena
ISSN: 1213-080X
© Karel Kilián ml.
Zásady ochrany osobních údajů
Reklama