Na Seznam E-mailu si může uživatel kromě elektronické pošty zároveň vést účet u eBanky
Tisková zpráva
Internetový portál Seznam.cz a eBanka nabízejí od 11. července 2001 uživatelům služby Seznam E-mail možnost založit si a vést účet u eBanky. Došlo tím k logické integraci dvou frekventovaných a oblíbených služeb, které nabízejí uživatelům komfort využívající moderních informačních technologií.
Na Seznam E-mailu si může uživatel emailové schránky zjistit informace o eBance, může si založit účet nebo vstoupit do Klientského systému na svůj účet. Stejně jako ke své e-mailové schránce bude mít uživatel přístup ke svému účtu u eBanky z kteréhokoli počítače připojeného k Internetu - odkudkoliv a kdykoliv. Přístup na účet bude chráněn standardním způsobem autorizačním kódem generovaným prostřednictvím Elektronického klíče. Noví klienti eBanky, kteří si založí Osobní účet prostřednictvím stránek http://email.seznam.cz, dostanou bonus v podobě ročního vedení platební karty VISA Classic nebo EuroCard/MasterCard Standard (včetně pojištění) zdarma.
Tomáš Kapalín, obchodní ředitel společnosti Seznam.cz, integraci nabídky eBanky do Seznam E-mailu vysvětluje: "eBanka poskytuje podle hodnocení Hospodářských novin nejkvalitnější online bankovní služby v České republice. Seznam E-mail má pro svou spolehlivost v současnosti již přes milion registrovaných účtů. Na Seznam E-mailu tak své služby nabízejí dva přední hráči ve svých tržních segmentech."
Zdeněk Přibyl, výkonný ředitel pro prodej a péči o klienta eBanky, hodnotí společnou nabídku: "Bankovní systém eBanky postavený na informačních technologiích umožňuje přinášet klientům individuální řešení. Nyní můžeme nabídnout uživatelům e-mailu nejnavštěvovanějšího českého portálu výrazně jednodušší a rychlejší přístup do naší banky."
O partnerech/O technologii
eBanka je na českém trhu od roku 1998 synonymem pro moderní přímé bankovnictví. Byla první bankou, jež začala poskytovat bankovní služby po Internetu a přes mobilní telefon s technologií GSM. Účet je možné obsluhovat všemi dostupnými komunikačními kanály: prostřednictvím Internetu, klasického telefonu (Telefonní bankéř, Konverzant - automat), mobilního telefonu (GSM Klasik nebo GSM SIM Toolkit), prostřednictvím bankovních terminálů v samoobslužných zónách, Osobních bankéřů v Klientských centrech, faxu a pošty. eBanka nabízí široké portfolio finančních služeb od vedení běžného účtu, termínovaných vkladů až po hypotéku, stavební spoření, penzijní připojištění, životní pojištění a investice do zahraničních podílových fondů. |