ZaRohem.cz Pražské metro Test osobnosti CowParade 2004 Praha MHD v ČR
Blog ZaRohem 1.PCRevue.cz Vinárna Na roli (Petřvald) Restaurace Třebovická role kapela Terra Ignota

Reklama
Hlavní stránka
Aktuality
Software
Internet
Hardware
Seriály
Viry
Tipy a triky
Download
Konference
Napište nám
Reklama
Doporučujeme užitečný crm systém od CÍGLER SOFTWARE!
Reklama
Tip na výkonný Macbook Pro 2017. Pořiďte si rychlý notebook s dlouhou výdrží.
7. únor 2001 - Aktuality

Herní konzole MS Xbox má problémy s ochrannou známkou

Již skoro dva roky připravuje společnost Microsoft svou herní konzoli Xbox, která by se měla stát konkurentem podobných produktů firem Sony a Sega. Ostatně není divu, že se Microsoft, známý především jako výrobce software, pustil do tohoto projektu - počítačové hry byly, jsou a budou velmi výnosným trhem a management Microsoftu takřka vždy umí najít cestu k dalšímu zvyšování příjmů.

Uvedení Xboxu ale zkomplikovala jedna podstatná věc, tou je spor o ochrannou známku. Označení Xbox si totiž již v 10. března 1999 zaregistrovala u amerického úřadu pro patenty a ochranné známky floridská společnost Xbox Technologies, která pod tímto názvem vyvinula již 46 aplikací. Microsoft podal žádost o registraci názvu Xbox až v 18. října téhož roku, tedy o celých sedm měsíců později.

Microsoft tedy bude muset buď odkoupit patentová práva na značku Xbox, nebo změnit název svého produktu (což není nemožné, ale je to velice nepravděpodobné). Pokud by se rozhodl prodávat svou konzoli pod původním názvem bez toho, aby se vyrovnal s Xbox Technologies, je celkem reálné, že celý spor skončí soudním procesem, ze kterého by Microsoft s velkou pravděpodobností odešel v roli poraženého. V Microsoftu si možná teď říkají staré české pořekadlo "kdo pozdě chodí, sám sobě škodí."

Reklama
 
 
Aktuální články:
Reklama
Program eWay-CRM je praktické CRM řešení integrované přímo do Microsoft Outlooku. Vyzkoušejte Outlook CRM i vy!
 
 
Reklama
 
© 1.PC Revue.cz - všechna práva vyhrazena
ISSN: 1213-080X
© Karel Kilián ml.
Zásady ochrany osobních údajů
Reklama